I love musik

Jag tråkar sönder snart, fick inte gå ut idag. & lixom vad ska man göra inne en hel kväll? I för sig kan man ju kolla på film eller nått, men de är så tråkigt att kolla själv! Menmen.. Jag ska väl lägga in lite ny musik & sen chilla runt lite på datan. Det bli väl några inlägg lite senare & i natt såklart. Jag är ju en nattuggla om ni inte visste de, jag är aldrig trött. Bara på morgonen när man ska gå upp till skolan eller passa någon annan tid tidigt på morgonen.

Aja, i morgon ska jag väl upp till centrum när jag vaknar måste köpa lite saker. & sen vid 9 så ska jag vara med Emma. Om hon hinner komma hem såklart! Hoppas de i alla fall. Men nu ska jag lägga in musik på mobilen, ciao!


Det är nått speciellt med dig, jag älskar dig bästavän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0