Drar ut med Carro nu

Jag & Emma tänkte börja blogga igen. Saknar att blogga faktiskt, men jag hinner inte blogga så jätte mycket nu för jag ska dra till Carro & sen ska vi ut. Men jag kan berätta vad jag har gjort idag iaf. Först var jag med Carro, sen vid 5-6 åkte jag & mamma till länna & köpte skor. Det blev 5 par för mig del & mamma köpte väl 2 tror jag. Det kommer bilder i morgon på skorna. Kankse hinner blogga ikväll, men är inte säker. Men ha det bra så länge, puss! / Felicia


You means a lot sweetie!

Kommentarer
Postat av: Carruo

You mean a lot to me also darling :)

Men bilden kan vi väl skippa, haha!!

2009-08-10 @ 21:53:36
URL: http://carolinegerlow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skämtar du elr 5 par skor...... :O

2009-08-10 @ 23:48:25
Postat av: Felicia

Nepp, men jag behövde massa nya skor ;)

2009-08-11 @ 13:08:38
URL: http://torkadebananer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0