Dåliguppdatering

Förlåt för dåliguppdatering, men igår hade jag & Emma fullt upp! Nu är Emma påväg till Gävle, hon ska hälsa på sin kusin. Hon kommer hem vid halv 6 & då ska väl vi dra ut & träffa några. Men tills dess ska jag bara sitta vid datan & chilla.

Jag har precis ätit lite & nu ska jag ladda in lite musik till mobilen. Jag & Emma håller på att göra en ny blogg. Men vi berättar mer om de när vi har fixat design. Juste idag åker jag till pappa också. Men jag lägger upp bilder från i går i nästa inlägg! Puss / Felicia


Älskar dig pappa!

Kommentarer
Postat av: sanna&cecilia

saknar dig johnny! :D

2009-08-15 @ 15:28:14
Postat av: Clara

Johnnybooooy är skönaste pappsen som finns! Du är lyckligt lottad Felicia ;) haha!<3

2009-08-17 @ 23:01:42
URL: http://claradigreus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0